Hoppas inte jag kommit in i en seg-period nu..

Det känns nästan lite så idag att jag inte känner för att göra något.. Jag har en monsterdisk som står och väntar på mig så är det någon som känner sig manade så varsågoda.. ;-)

Jag vill tillägna en tanke åt Neena och Monika. Neenas far har gått bort och jag hoppas att allt ska lösa sig till det bästa för henne. Monika är släkt med Neena men vet inte vad hon är  till honom. Hon ska iallafall sjunga på beravningen och hon har en sådan underbar röst! Det kommer gå jättebra Monika.. <3

Idag klockan 2 ska jag och Pernilla ut och gå, så skönt!

På fredag skulle jag följt med Charlotte och tatuerat sig, men jag fick jobb så det är ju klart att man tar det då. I helgen blir det massa fest, så skoj det ska bli!! :P

Här kommer lite fina vinterbilder på barnen..



Amanda bara älskar snön <3



Här kryper Alexander omkring, det blev jättefint med snöflingorna ju!



Brrrr...



Se upp! Krypande "bebis" på vift! hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0