Flytande ipren = ALDRIG MER!!!

Fy så äckligt det var! Efter frukosten idag som bestod av rostad macka, kokt ägg och oboy så kände jag av lite i rygg och nacke igen. Jag tror det beror på att jag sov så hårt inatt, det brukar jag inte göra men Amanda har ju haft svårt att andas och en himla hosta :-( I lördags var jag på fest och sen krogen, jag kom hem kl 2 och somnade halv 5 för då hade Amanda somnat. Kl 7 var det dags att gå upp igen.. Inget kul när man varit ute... :/ Iallafall så hade vi inte vanlig ipren hemma så jag tog flytande ipren som barnen har hemma.. Det var dte äckligaste jag smakat! Trodde bannemej jag skulle klykas!







Igår såg jag Halloween 2 och jag håller med min underbara vän Therese.. Jag blev superbesviken!!! :-(



Picking up right where the first film left off, Laurie is taken to the hospital
 after supposedly killing the man who was responsible for the deaths of several
people in the town of Haddonfield...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0