Filmen var bra........

Vilken film! Den rörde verkligen runt i huvudet på en. Alltså man kände sig alldeles ensam när man såg den... Stackars människor.. Jag hade iallafall tänkt mej ett hemskt slut, men det var ju ett jättebra slut trots alla omständigheter. Det kan lätt bli en tvåa på den..

Så vad händer idag då..? Jag väntar på att Jannice ska höra av sej angående ikväll, då vi ksa på ljusparty :-) Alexander har en kompis härhemma Felix :-) Dom lever rövare på hans rum haha. Jag fick Vickis mobilnummer om jag kände att de blev för mycket, men tre timmar ska man väl klara ;) Hon har en sån liten bebis, Amanda blev helt fascinerad av lille Winston hihi.


Jag och sambon kollade på Dont mess with Zohan igår. Dne gicvk på tv1000HD. Har sett den på bio med Linn-Päron för ett år sen men den är ju så dum s man bara måste se den igen hahaha! SE DEN!














Imorgon måndag ska jag köpa ny linsvätska, fylla på mobilen och laga stövlarna.. På förmiddagen ska jag he, till Madde Holmqvist och fixa grejerna jag köpte av Lukas.. Bättre sent än aldrig.. ;) Förresten.. GRATTIS till körkortet Madde!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha den filmen är sjukt roligt!

2010-01-24 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0