Film-kritik, negativ...

Jag såg en film igår; Beyond remedy den var dålig så den rekommenderar jag INTE... Det var en sån där film man bara blev förbannad av.. Så himla dåligt manus och dåliga skådespelare.. SOm det här då.. En tjej läser till läkare men hon är livrädd för knivar och skalpeller.. Ööööh.. Har hon inte valt lite fel yke då? SÅ puckat!




En grupp av studenter inom sjukvården vill bli av med sina fobier en gång för alla innan de tar examen.
De anmäler sig till ett gruppterapi program som ska hjälpa dem att övervinna sina fobier.
Programmet tar plats på ett gammalt övergivet sjukhus där de är mottagna av Professor Gingrich.
Hans metoder är lite annorlunda men studenterna har tro på hans program.
Vad de inte är medvetna om är att en seriemördare har väntat på dem, och genom att erkänna sina största rädslor för varandra har han precis fått övertaget.

Kommentarer
Postat av: Kim

Tack vännen, det har varit ett riktigt helvete faktiskt, men jag börjar repa mig...



Hoppas allt e bra med idg och din familj!

Kramar

2010-01-12 @ 19:51:14
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag hade tänkt se den idag, men nu vet ajg inte om jag ska ge den en chans... vi gillar ju samma filmer och tycker du den var kass lär jag tycka samma sak. :(

2010-01-15 @ 09:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0