Vilken kändis är snyggast som glasögonorm??

1. Leighton Meister. Dom var snygga på henne tyckte jag, mycket bra val!






2. Megan Fox. Eeeh, för mig är det största skämtet för dom var inte fina alls och dom gör henne inte rättvisa. Dom passar väldigt bra till hennes hudfärg, men snygga på henne tycker jag inte att dom var. Det ser ut som om dom sitter på fel håll dessutom. Samma färg men en annan form tror jag på.






3. Justin Timberlake. Han kunde väl hittat något bättre? Jag gillar inte det nya modet som börjar gå tillbaka till 70-80talet, ju större desto bättre.





4. Rose Mcgowan. Lägg av Rose! Du skulle nog aldrig varit ihop med Marilyn Manson för dte sätter tydligen sina spår..




5. Kate Beckinsale. Dom var superfina på henne. Dom var diskreta, men om hon hade velat ha färg så tror jag att något i liknande med hennes hårfärg skulle kunnat passa bra. En annan passform och färg hade fått henen att se yngre ut också.




6. Johnny Depp. Nej dom är inte snygga och passar inte till hans ansikte men han är snygg ändå. Hur gör han?!




7. Britney Spears. Fick du ingen hjälp om vad som passade dig eller??





8. Kelly Osbourne. Ärligt talat så passar hon i dom väldigt bra, det är liksom hon på något sätt.




9. Demi Lovato. Hon passar superbra i dom glasögonen! Hon vinner i mina ögon iallafall. Vet inte riktigt vem hon är dock? Här kommer lite information så vi blir lite uppdaterade:

 Demitria Devonne "Demi" Lovato, född 20 augusti 1992 i Dallas, Texas, USA, är en amerikansk sångerska, låtskrivare och skådespelerska. Hon har medverkat i TV-serier som Barney & Friends (med bland annat Selena Gomez) och När Klockan Ringer USA (As the Bell Rings) som visades en tid på Disney Channel. Hon är också med i Disneys storfilm Camp Rock som bland andra Jonas Brothers är med i. Demi medverkar som huvudperson i den nya TV-serien Sonnys chans, som produceras av och visas på Disney Channel.




10. Jenny Mccarthy. Klockrena! Hon kommer tvåa i detta.

Kommentarer
Postat av: ems

Håller med om det du tyckte =)

2010-02-05 @ 21:20:57
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0