VARFÖR?!?

Maria R skrev till mej innan på msn om jag var barnledig i helgen för hon skulle ha fest. Men är det inte typiskt jag har ingen barnledig helg denna helgen ju :/ Sen ville Jannice att jag skulle komma till henne och dricka och äta gott, så tänkte jag att då kunde vi ju gå till Maria sen men det blir väl inte så :/ Får se man ska aldrig säga aldrig. Jag hör av mej till er tjejer om hur det blir :D I vilket fall så har jag och Maria bestämt att jag ska höra av mej nästa gång jag vet att jag kan så ska vi fixa lite fest då :D

Idag har jag vart hos Therese hela förmiddagen, ni skulle sett oss när vi upptäckte spindeln *asg* 
 
Lina: Therese, skrik inte nu men ör det en spindel däruppe på väggen?
Therese: Nej du det hoppas jag verkligen inte!!
Lina: AAAHH de är en luden spindel!!
Therese: Vi sprayar ihjäl den!!

hahaha det var riktigt kul plus att hon slängde sej på golvet oxå :D:D Hon försökte spraya ihjäl den men den smet under själva listen där det var ett hål så nu tror Therese att det är ett spindelnäste där och det får vi INTE hoppas!! Men det är det nog inte den dog säkert så passa dej för fläkten Therese så den inte åker ner där.. ;) hihi..


På söndag blir det filmkväll hos Jannice. Det blir hon, jag, Therese och Emelie och så skulle hon höra med Annie och Erika oxå tror jag de ska bli jättekul :D

Annars denna helgen blir det nog som sagt lugnt. Vi får se vad som har att erbjudas.. Jag är lite sugen på att hänga med Therese på bio på fredag och se Shutter Island.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0