Väntar....

Jag hade betalat 500kr för mycket till barnomsorgen så jag fick hem att dom skulle sätta in det på mitt konto de närmsta dagarna.. Nu har det liksom gått över 1 vecka, hmmm.. Jaja får väl hoppas att det kommer senare idag eller imorrn, dom är välbehövda vill jag lova!

Jag läste precis att tv - serien LOST är på väg till sitt slut, äntligen efter hela 6år!! Jag tröttnade för några år sedan på denna serien vill jag lova.. Så uttjatad man ville ju bara att det skulle ta slut och att allting löste sig. Finalen visas på ABC i USA söndagen den 23 maj från kl. 21-23. Det ser jag fram emot och hoppas att vi i Sverige inte behöver vänta alltför länge innan den kommer hit. Det är inte konstigt att serien (enligt mig) blev så rörig eftersom dom hittade på manus efterhand..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0