Topplista: GQ Magazine's Most Stylish Men!

1. Johnny Depp. Jag är inte alls förvånad att han kom först på listan för han är väldigt snygg. Men däremot om han är särskilt stylish vet jag inte om jag håller med om. Enligt mig så kan han klä sig i trasor och vara hur snygg som helst ändå så han förtjänar första platsen. Han är nog bra pojkvänsmaterial, han verkar bry sig om sina närmsta otroligt mycket. Man hör heller aldrig några skandaler om honom vilket är skönt att han lyckas komma ifrån rampljuset fast det är svårt. Han gör ju sina filmer och thats it. Jag vet inte om jag skulle passa med honom eftersom han även verkar lite egen, man har ju hört på intervjuer och sådär att han har sin egen stil och egna tankesätt. Det är ju inget fel på det men han verkar ha en egen liten värld på något sätt och är nog väldigt udda.


 


Ed Westwick. En relativt ny stjärna som ni känner igen mest ifrån Gossip girl. För mig är han inte något speciellt alls. Han är inte ful men inte snygg heller. Ingen som jag höjer på ögonbrynen för, han är helt enkelt inte min stil det minsta. Jag hade absolut INTE velat ha ett förhållande med killen eftersom att han ena stunden är väldigt för mycket intim med sina kill"kompisar" och sedan kyssa sin "flickvän" Vet han själv vad han gör eller vill han bara ha lite mer tid i strålkastarljuset så han gör ett spel för gallerierna???





Jude Law. Mums! Min favorit engelsman! Han är grymt snygg trots att han på senare tid fått väldigt höga hårfästen. Han verkar liksom tidlös i sitt utseende och är väldigt vacker. Jag är förälskad i hans roll i "the holiday" men att ha hoonm som pojkvän det finns inte på denna jord! Jag skulle inte lita på honom för 5 öre. Jag menar han är otrogen mot Sienna Miller med sin barnflicka, sedan ligger han med en skådespelande tjej som vill klättra upp i karriären och så blir hon gravid. Tar han ansvar för sin lilla flicka? Nej han säger att han bara har tre barn vilket är väldigt dåligt av honom! Jag vill inte tro det om honom så jag bara hoppas att allt är fel om honom. Hoppas iallafall att han behandlar Sienna Miller bättre denna gången eftersom dom är på g igen..






Pharrel Williams. Har inte en aning om vem denna kille är så kan inte uttala mig om honom, men han var inget snyggt alls att vila ögat på.. Här är lite information om honom: Pharrell Williams, även kallad Skateboard P, föddes den 5 april 1973 i Virginia Beach, Virginia i USA. Han är känd som en av musikproducenterna i musikproducentduon The Neptunes samt bildar tillsammans med Chad Hugo och Shae Haley bandet N.E.R.D. Pharrell har producerat många låtar för kända artister som Snoop Dogg, Justin Timberlake, Gwen Stefani, Jay-Z, NSYNC, Britney Spears, Nelly med flera.






David Beckham. Någon som INTE tycker att han är snygg??? Jag menar han verkar verkligen vara den där killen som följer de flestas smak för en kille. Han är verkligen modemedveten och hans kropp är underbar! Jag vet inte vad jag vill med honom.. Han skötte sig intee bäst med den där Rebecca Loos-affären.. Det verkar ju vara sant iallafall (men vem vet) Han är ju en ängel mot Victoria nu och en underbar pappa till deras barn. Jag har sett en massa artiklar om att de bara bråkar hela tiden och att han skulle vara otrogen. Men man får völ vara på fest och prata med tjejerna där? Dessutom tror jag att Victoria hade lämnat honom om han varit så hemsk som media vill framatälla honom som. Men som sagt, jag vet inte om jag velat ha något fast med honom.. Han kan nog vara ganska dryg och överlägsen tror jag.






Robert Pattinson. Nej vet ni vad! Han är inge snygg alls i mina ögon! Men i Twilight är han som en helt annan, han är sexig, mystisk och snygg.. Så japp jag är kär i Edward Cullen.. ;) I verkliga livet tror jag att han är en väldigt snäll kille som bryr sig om den han är tillsammans med, jag upplever det som om han faktiskt nog är ganska blyg.






Brad Pitt. HAN ÄR MIN! Han är den snyggaste kille som vandrar på denna jord! Jag blir knäsvag av den mannen! Jag önskar så mycket att han fortfarande var ihop med Jennifer Aniston och dom levde lyckliga.. Jag tror faktiskt tyvärr att han hade ihop det med Angelina Jolie redan innan han bröt upp med Jennifer, men då ska jag också säga att jag tror att han ångrar hur hans liv blev.. Visst fick han sina barn plus en hel drös med adoptivbarn, men är han lycklig? Jag tror inte det för Angelina måste vara en skum person att vara ihop med! Jag hade velat vara ihop med honom för jag tror att just det där med Angelina det bara hände, de fick känslor för varandra och det kan man inte rå för. Jag hoppas ännu att han tog ut skilsmässan innan han var där och lekte men tror inte att det var så bra.






Russell Brand. Har inget att säga.. FUL, creepy och bara läskig.. Han är nog inte speciellt trogen sina tjejer men det borde han vara för snart finns det ingen mer kvar som vill ha honom. Fattar inte vad dessa vackra tjejer vill göra med honom??






Pete Doherty. Samma här, men den här killen är den värsta av de värsta! Och vaddå stylish, har dom haft fel på ögonen eller har dom vart fulla när dom tog med honom på listan????






Christiano Ronaldo. Jajjemen han är snygg men torr inte han är något pojkvänsmaterial... Han är nog ganska egenkär också. 






Jay-Z. Jag vet inte så mycket om hans personlighet så kan inte uttala mig riktigt men iallafall så är han inte ens tänkbar i mina ögon så nej tack.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0