Tar det aldrig slut...??

Jag syftar på allt som måste göras, jobbigt när man är själv med barnen..
 Jag hade Malin K här på besök idag. Vi drack te och snackade en massa,
jätte trevligt tack gumman för det :)<3 Sedan hämtade vi barnen på dagis och så var vi och handlade.
 Tur att Malin iallafall inte är lika virrig som jag är när jag har massor att tänka på hehe!
Jag tänkte att efter detta kan jag bara koppla av resten av eftermiddagen, men icke då.
 Jag har ju tvättid nu klockan 5 till 10, vill inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men måste... :/
Aja det blir till att sitta vid datorn och glo på film och springa som en jojo fram å tillbaka mellan hemmet och tvättstugan..


Jag ÄLSKAR tv400.............................



En helt galen talkshow som jag ibland undrar om den inte
är en aning uppgjord?? Rolig är den iallafall :)





Så bra serie! Såna skulle det finnas i Sverige med..




Här har vi chefen för det hela, ooh vad jag gillar hans
arbete! <3





Det nya Melrose place. Ashlee Simpson var otippad där som skådespelerska.





Här har vi det gamla gänget




Och så ännu en fräsch bild på det nya gänget..




90210, jag ÄLSKAR den!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Beverly hills a la 90tal ;)




Har inte börjat kolla på den än men den verkar super!




Likaså den här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0