Sorry...

Jag uppdaterade inte min blogg igår men jag jobbade från 8-20 så var helt slut när jag kom hem! Nu sitter jag också på jobbet och pratar me Charlotte i telefon :-) Jag fattar inte varför jag har så ont i högra handleden! Det kan ha vart att jag vred till handen konstigt innan när jag skulle flytta hans rullstol (orkade inte dra den bakåt på hjulen) Så jag lyfte den alltså så en rullade på framhjulen.. Hoppas det går över för kan inte vrida handen alls, jag sitter som en robot me högerhanden ju :-(

Tack Pernilla för en trevlig fest i lördags, ja gick så jag var hemma vid 10 igen så de flesta hann bli fulla och väldigt roliga vill jag tala om haha fniss fniss ;)

Jag satt och kollade i en Bild-tidning innan (kändismagasin för er som inte vet) och fick listan på Hollywoods 10 snyggaste kvinnor. Tänkte skriva upp hur redaktionen på bild tyckte att dom hamnade och så säger jag sedan vad jag tycker om det:

1. Miranda Kerr: Orlando Blooms vackra flickvän som är modell. Hon har ett speciellt utseende, och hon är söt. Jag tror hon är ensån där toppenvän som man kan lita på, hon ser ut att vara det iallafall. Hon är fin men inte ibland mina favoriter.





2. Gisele Bundchen: Också en modell (brasiliansk) som vi minns som Leonardo di Caprios gamla flamma. Nu har hon ju fått sitt första barn och ser fortfarande lika het ut som alltid. Jag tror att hon skulle vara en jättebra vän men kanske lite flörtig mot de flesta hon träffade på.. Hon är fräsch men munnen är lite för stor för min smak.





3. Megan Fox: Här har vi den nya Angelina Jolie! Fats Megan är 1000 gånger snyggare än Agelina!! Hon är verkligen het men ingen skådespelerska jag gillar så värst mycket. Hon är lite för mycket för minsmak, mn kan faktist vara sådäpangsnygg sm henne utan att bjuda ut sig som en playboybrud i en film om ni förstår hur jag menar... Hade ine velat ha henne som vän, för migverkar hon utstråla att hon är mycket bättre än alla andra och man hade nog fått veta att man inte dög.





4. Kate Moss: En jätte känd modell som kan bära upp precis allt! Men i ärlighetens namn så är hon inge snygg att se på, ingen i min smak alls faktiskt. Hon är ensom jag ine skulle vilja ha som vän. Hon verkar schysst men jag tror hon har dligt inflytande på folk. Då menar ja knark som exempel.. Och att hon umgås med slödder som Pete Doherty och knarkar bredid sin dotter som det finns bildbevis på.Men förutom det så tror jag absolut att hon kanske kan vara jättesnäll.





5. Angelina Jolie: Här har vi kvinnan som stal en gift man vid namn Brad Pitt. Jag är team aniston bara så ni vet!!!!! Ja gillade aldrig Angelina innan detta hände heller kan jag säga. Ärligt talat.. Vad äså upphetsande med hennes stora läppar, jag tycker det är skitfult!!! Sen att hångla med sin egen bror och vara en aning underlig vad gäller sexlivet så säger jag nej tack till precis allt med henne! Men hennes skådespel vill jag inte klaga på för hon är duktig! Hade inte elt ha henne somvän hon verkar för hispig..





6. Beyonce: Här har vi den skönsjungande r'nb sångerskan! Ja har fastnat för henne på senare tid och jaa hon är vacker. Inte så att ögonen lossnar men hon är fin. Ja hde absolut velat ha henne som vän jag tror att man hade unnat ha hur kul osm helst med henne och ja tror att hon är enbra lyssnare och lojal mot en.





7. Jessica Alba: Här har vi dark angel-karaktären bland annat. Vilken tjej!! Hon är helt underbar!! Jag älskar hennes skådespel och hennes utseende, personligen föredrar jag henne i blont då är hon het! Hon är också en mammaoch säkert en underbar sådan. Henne hade jag gärna haft som vän man har säkert jätteul ihop med hene och på nåtsätt verkar hon ändå pryd men lagom sexig så att säga.





8. Sienna Miller: Hon som splittrade en hel familj när hon var med oljemiljardären.. Men jag ska säga att jag tycker hon är grymt fin! Däremot är det ett stort NEJ till kompismaterial.. Då hade mna nog fått hålla i sin respektive tror ja allt..





9. Heidi Klum: Vilken tjej! 4 barn och lika snyff för det. Såå vacker! Japp absolut hade jag velat ha henne som en nära vän. Hon verkar riktigt schysst och ärlig.





10. Halle Berry: Catwoman ni vet.. Urdålig film men annars gillar jag hennes skådespel.Hon ska ha lååångt hår, tycker inte alls hon är snygg i kort. Men hon är också het och en go tjej verkar hon vara, jordnära helt enkelt.









Kommentarer
Postat av: ems

Det var trevlig läsning att du tog med deras lista över topp 10 och själv bedömde =) Mer sånt!

2010-02-02 @ 21:10:44
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0