Sitter på jobbet :-)

Vid halv 2 idag ringde det från jobbet. De var min chef Margarita (världens BÄSTA chef det vill jag lova!!) och frågade om jag kunde hoppa in vid halv 4 för det var kris. Klart jag kan det ju jag är bara glad över mina tider :-) Amanda har inte spytt sedan i förmiddags så hopps att hon mår bra nu.... Vill inte vakna imorgon av att någon annan av oss spyr bara.. :/

Fick mess av Jannice innan, hon undrade om vi skulle bowla på lördag, men det kan jag inte för har ingen barnvakt :( Det får bli en annan gång. Imorgon kl 1 ska jag ner till stan och träffa Malin K, vi ska gå i affärer :-) Kanske blir det bio med henne på söndag också?? HOPPAS!


Ska svara på ditt inlägg här Malin: Jaaa tack ibland får man klaga, det är rätt skönt när man får gjort det för då känns det bättre :)<3


Jag kollar på Jerry Springer nu, vad är det med folket??? Fy fasen vad äckliga vissa är!



Imorgon ska jag inhandla en bredtandad kam för har precis fått veta att man ska använda den först när man duschat så att det inte sliter så mycket på håret. Hade faktiskt ingen aning om det!? Jag ska även se om jag hittar såna där spolar man kan ha i håret så det blir lockigt, och så lite glansspray. Vet någon vart man hittar just spolar??? Skulle nog behöva en ny mascara också...


PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0