Såhär såg några kändisar ut på valentines day <3

Nå, vad tycker ni????




Modedesignern Stacey Bandet
 
Inget jag skulle vilja ha men hon är ju supersöt i denna!






Tilda Swinton

Detta är en skådespelerska som skrämmer slag på mig! Hon ser
superläskig ut!!! :/ MEN klänningen passade till henne. Får jag bara
fråga.. Whats up with the hair??!!!






Emily Blunt

WOW vad fin! Hon ser ut som en gudinna! Jag hade inte velat ha den
men hon är helt underbar i denna!







Jessica Alba

Å vad fin den tjejen är! <3 Hon är jättesöt i detta. Liknar
Tingeling litegrann ;)






. Anne Hathaway

Hon är en jättebra skådespelerska men hon är INTE vacker alls!
Ska jag vara ärlig så tycker jag inte att denna klänning smickrar henne
hon får ljusare hud av den blåa färgen tycker jag





Jennifer Garner

WOW!! Vilken häftig klänning och vad bra den gör sig på henne!
Dessutom är hon grymt snygg på denna bilden och jag tycker inte hon
är något speciellt annars





Lauren Conrad
 
Detta är jätte fint tycker jag. Alldagligt och det kan passa alla. Alldagligt
men ändå classy kanske jag ska skriva :)





Michelle Williams

Så söööt. Men kläderna tycker jag inte alls borde hamnat på bäst
klädda???





Naomi Campbell

en här är min favorit! Skitsnyggt och rockigt på samma gång! <3






Kommentera gärna vad ni tycker :)


Kommentarer
Postat av: ems

Håller med dig om det du skrivit och jag tycker att Tilda Swinton och Anne Hathaway borde nog skaffa sig nya stylister ;)

Jennifer Garners klänning är riktigt grym, den hade inte varit fel att äga.

2010-02-16 @ 19:10:59
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0