MEN vad kul, jag tror jag skrattar ihjäl mej.....

Tror ni inte att dottern min fått magsjuka! :S Jag fick upp och duscha henne inatt och så bytte sambon spylakanen. Efter det fick jag ta upp henne ganska ofta emellan för att hon hulkade, men det kom mest saliv ut så det var ju skönt det. Hon har ätit en halv banan och en liten bit macka och har fått behålla det som tur är.

Vad gör jag mer idag? Jo just det jag skulle träffa Jenny och Emelie G men det går inte nu när Amanda är sjuk. Tvättar gör jag och så ska jag diska med, vad kul! :/

Igår jobbade jag först med Louise och sen med Sirpa, jättekul ju :D Men det var en lång och seg dag ska ni veta.. Huvudvärk på det också, fan vad jag är positiv idag då! ;)


Bara så ni vet allihop så har ett av mina älsklingsprogram premiär den 9 mars: The mentalist. Ooooh vad jag diggar den snubben, han har en kollega också som är jättefin att se på. Det är den längste av alla på der tredje kortet :D






Det är så fint med killar i kostym!



Vad tycker ni om honom? :)





På måndag börjar det sprillans nya avsnitt av CSI Las Vegas på kanal 5 kl 21.00, det ser jag fram emot.






Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars lilla Amanda! :/



Hoppas Lilla Linis är på bättr ehumör nu:) ?

Man får ju faktiskt ha "klagodagar"

Men nu hade du all rätt till att klaga dessutom!!

Pews <3



2010-02-24 @ 11:41:29
URL: http://sveamaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0