Lite frågor..

1. Hur gammal är du om fem år? 31 år.. Oj vad tiden går!

2. Vem var den sista du träffade? Malin K

3. Hur lång är du? 165

4. Vilken var den senaste film du sett? Dread

5. Vem ringde du senast? Jesper, min bror

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var till Pernilla. Det stod att jag inte kunde gå ut och gå kl 16 men dock senare.

7. Var är dagens planer? Ut och åka pulka med barnen, göra god mat och se på film

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det varierar, men enklast att ringa

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Förlovade

10. När såg du senast din mamma? Förra helgen när hon hade barnen

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

12. När vaknade du idag? Halv 7 då skulle barnen upp

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej

14. Vilken är din favoritplats? Hemma helt klart

15. Vilken plats föredrar du minst? Där det är kallt

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? SÄkerligen på samma plats som nu fast i en större lägenhet med större barn och har dte jättebra

17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar, spöken, höjder, äldre barn

18. Vem fick dig att skratta senast? Barnen

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Tycker jag nog ja hehe

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjamas eller nattlinne

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja en gång när jag var 17. Hade inte ätit på hela dagen åsså började jag supa. Not so smart ;)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

26. Är du social? Jajjemen

27. Vilken är din favoritglass? Dajmstrut

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala mina skulder sen spara

29. Tycker du om Kinamat? Mums ja

30. Tycker du om kaffe? Nej fy attan!

31. Vad dricker du till frukost? Te eller oboy eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? Nej

33. Kan du spela poker? Nej de verkar ju jätte krångligt

34. Tycker du om att mysa? Ja vem gör inte det?

35. Är du en beroendemänniska? Ja på så sätt att jag är beroende av folk rumtomkring mig. Jag HATAR att vara själv!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Jag har 2...

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, norska, lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? En pool

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och prylar

42. Äger du dyra smycken? Nej varför slösa på sånt

43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ inte en chans!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett glas me pucko så nu e jag mer puckad än vanligt hehehe

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag känner så många med skön humor så det finnd ingen specifik

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på ovansidan av högerhanden. Min kompis skar mej me en stor kökskniv på fyllan för vi skulle bli blodssystrar för flera år sen. Jag hade ingenstans att springa hon låste dörren och barrikerade den. Knäpp var hon

47. Vad har du för ringsignal? Girls rock your boys - Twisted sisters

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror inte de, kanske hos päronen.

49. Flirtar du mycket? Jag gör när jag är singel men annars inte.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag tog den själv när vi var på Öland i somras

51. Kan du byta olja på bilen? Jadå

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej. Har inget körkort

53. Vilken var den senaste bok du läste? Det var så många år sen så de minns jag inte

54. Läser du dagstidningen? Jag prenumererar inte längre på någon dagstidning men finns de nån så läser jag den

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte de heller

56. Dansar du i bilen? Ja om de är en bra låt ;)

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista

59. När var du i kyrkan senast? Förra året när sambons dotter konfirmerade sig

60. Vilka personer utmanar du? I vad??

 


Kommentarer
Postat av: becca

sista frågan är vilka du utmanar att svara på frågorna, då skriver du ett inlägg till de personerna och säger att det finns en utmaning till dom på din blogg.. så är det med alla andra sådana frågor i alla fall som finns på bloggar runtomkring...

2010-02-19 @ 14:58:54
URL: http://beccizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0