Konstigt...

Det är en riktigt konstig dag idag.. För det första börjar jag nu verkligen tro att jag är överkänslig mot just ciggarettrök. Varje gång som Henke står på balkongen och röker och det blåser in minsta lilla så täpper min näsa igen sig totalt och jag börjar nysa. Sne rinner den ungefär en kvart efteråt och sen är det borta. Det måste ju nästan vara så???

Sen är mitt huvud helt konstigt. Det är alldeles tungt och jag är rädd att svimma närsomhelst för det bara svartnar helt plötsligt i några sekunder. Hua! Det får minsann gå över för såhär vill jag inte må.. (kan det ha att göra med att jag har haft de vi tjejer har i 14 dagar i sträck nu? Det vill inte sluta..)

Det kommer ett roligare inlägg sen för jag mår inge bra just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0