Känner mej glaaad :-)

Visst är de skönt med sånna dagar. Jag har varit förkyld i 12 dagar men nu börjar de släppa så imorrn e jag nog helt frisk igen :D




Har sett nya filmer och en hel serie som jag rekommenderar till er: Harpers Island. Det finns bara 13 avsnitt av den sen är den färdig så det blir inte en lika segdragen process som Lost!



Allt börjar med att ett bröllopssällskap kommer till Harper’s Island,
trots att ön har en blodig bakgrund. För sju år sedan mördades sex personer
där. Men det hindrar inte de unga som nu ska gifta sig. De och deras
familjer och vänner invaderar glatt ön men får snart anledning
att önska sig långt, långt därifrån..





 
Jag såg en alldeles vidrig film, jag riktigt ryste och mådde lite halvt illa när jag såg den. The Collector heter den.



En skuldsatt tjuv gör inbrott i ett hus för att få ihop pengar.
Väl inne i huset upptäcker han att en psykotisk mördare valt ut
samma hus och riggat det med dödliga fällor.



Trailern...




Jag såg även Lies and illsions med Christian Slater, mycket bra actionkomedi! Se den!



Bästsäljarförfattaren Wes Wilson har allt, tills hans fästmö, Samantha, försvinner spårlöst. Wes kontaktar Samanthas advokat, som berättar att hennes tillgångar kommer att delas ut först efter ett år, eller när hennes kropp hittas. Han är helt förkrossad av förlusten av Samantha och håller sig undan kvinnor, tills han möter den vackra Nicole. De börjar träffas och blir förälskade, men då livet börjar se ljusare ut blir han uppsökt av Isaac, som berättar att Samantha stulit något av honom och hans kumpaner, något som de vill ha tillbaka. Plötsligt går det upp för Wes att Samantha inte var någon vanlig tjej och han är riktigt illa ute...


Se trailern här..

Kommentarer
Postat av: Malin

THE COLLECTOR såg vi igår!

Den va ju läskig, JA!

2010-02-18 @ 07:37:29
URL: http://sveamaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0