Ja så kan man ju också göra....

Jag syftar på en film jag såg igår: Dread.... Han var helt flängd den där människan, det vill jag lova. Men iallafall så var den inte så illa som jag var rädd för. Sett den Therese??? :P

Dread kretsar kring universitetsstudenterna Steve och
Quaids försök att förstå rädslans natur genom att göra
en dokumentär, experimentera och nå de uthärdligas gräns.


TRAILER Dread









Så vad gjorde jag mer igår..? Jo just de ja, jag messade me mina fina vänner Emelie och Jannice om söndag åsså pratade jag massa me min söta Therese på msn och goseCharlotte på telefon :-) Sen messade jag även med lilla rara Pernilla och sötis-Malin :-) Annars hände det väl inte mest mer än att jag såg en alldeles underbart rolig komedi: Couples retreat. Vince Vaugnh är med i den bland annat och har även skrivit manus mm. Sedan är vår svenska Malin Åkerman med också :)  Se den!


Komedin följer fyra par som är på semester på en tropisk ö.
Medan ett par är där för att arbeta på sitt äktenskap är de andra tre där för att åka jet ski, gå på spa och njuta av att ha roligt i solen.
De upptäcker snart att deltagandet i anläggningens parterapi inte är valfritt…

TRAILER Couples retreat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0