I dom lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna....

Jaa man tror ju en sak om vissa människor men så är det helt fel.. Jag snackar just nu om Tiger Woods, den  "felfria" killen eller "perfekte" familjefadern och maken, you name it..

Helt plötsligt uppdagades ju hela alltet och idyllen om den perfekte golfaren sprack med en rejäl knall! Man ska absolut inte tro allt i media, men om jag får ge min synvinkel så är det säkert hans otrohet som Elin fick veta om och det slog slint i skallen på henne.

 Hon krossade säkert rutan och han körde då in i trädet. Jag menar vad annars kan det ha varit.. Och jag vet precis hur man kan agera när man får reda på sånt.. Man blir ju förd bakom ljuset och en sådan chock kan göra en massa dumt mot en.

 Jag menar ingen skulle väl kunna tro att jag kan bli så arg så det skrämmer slag på även den tuffaste... Men när det gäller sånt då finns det inga spärrar på hur ilskan kan visa sej! Det behöver ju inte vara så nu men jag bara säger att även Elin som är så lugn och har småbarn kan bli lika förbannad som hulken även om hon är den lugnaste fisken i vattnet..

Jag tycker hon ska lämna honom illa kvickt! Han är sjuk, och även om han blir "botad" så är han säkerligen den där killen som vill både ha kakan och äta upp den samtidigt... För övrigt... HAN ÄR INTE SNYGG!!!!! Fast man vet ju också att är man hur ful som helst med en fet plånbok så blir man automatiskt intressant sorgligt nog..



Kommentarer
Postat av: angelica - musiken är mitt liv

Han är as läcker va fan haha! Han ser så här.. farligt mystisk ut, vet inte varför jag gillar sånna killar. Dem är ju inte bra?! haha!

2010-02-03 @ 19:29:43
URL: http://angelicahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0