Försäkra familjen i Folksam är det bästa jag gjort!

Kan ni förstå att jag är nöjd!! Jag har haft hemförsäkring, barnförsäkring och vuxenförsäkring i Trygghansa förr. Då har det kostat en hel del. Jag hade det på autogiro först men då drog dom alltid när det inte fanns pengar så jag ville betala på räkning istället. Men då förstår ni så måste man betala alltihop på en enda gång! 855:- Amanda, 855:- Alexander och 725:- till mig!! Tror dom att jag är gjord av pengar eller?? Jag frågade om jag inte kunde betala/mån men det fick jag inte. Igår var en kvinna från Folksam här så nu har jag ett sparande på 400:-/mån till barnen där det kan växa till pengar plus att jag och sambon är försäkrade för 198:-/mån tillsammans och barnen var ännu billigare. TACK Folksam!



Idag hade vi en riktig mysmorgon hela familjen. Till frukost blev det frallor, rostbiff och ägg. MUMS! Lite senare blir det ut och åka pulka, wiiiiiie! Ska ringa Charlotte också.


Här kommer lite bilder på sist vi var ute och åkte pulka:



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0