Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Igår skulle jag ju vart på stan med Malin K, men så kom det ett snöoväder som hette duga. Vi bestämde att vi skulle gå på stan idag, en så igår kväll när v låg och skulle börja kolla på film så ringde chefen och frågade om jag kunde jobba 7-15. Klart man tar det man får när man kan! Jag såg inte klart hela filmen utan somnade gott på soffan. Amanda vaknade vid 1tiden och ville ha välling. Efter ett tag ropade Alexander, då hade han spytt ner hela sängen :-( Henke tog hand om Alexander hela natten eftersom jag skulle upp och jobba men ni ska veta att jag sov inte såbra när jag hörde Alexander spy en massa, stackars lille killen :-(

Jag skulle ju festat med Pernilla ikväll hemma hos henne. Någon Sara skulle dit och så Jimmy och Conny, men jag går ju gärna inte ut när Alexander mår dåligt. Dessutom sov ju knappt Henke nånting, s vi bestämde oss för att strunta iatt gå ut denna helgen var för sig eftersom att vi ändå ska vara barnlediga nästa helg. Så et blir en myshelg till och det ska bli skööönt <3

efter jobbet ska jag träffa Pernilla och så ska vi gå runt på stan lite. Jag vill kolla lite kläder och saker till håret osv. Ska nog köpa vin också att ha så jag kan ta migett glas ikväll och njuta med en bra film när barnen lagt sig. Men först såklart så ska vi ju ha våran mysfredag hela familjen.

Nej nu får det vara sluttjatat.. Ha det gott allihop



Kommentarer
Postat av: pernilla

hejsan gumman så bra att du mår bättre, det är inte roligt att svimma eller vara yr, så ta det bara lugnt så blir det bra,drick mycket vätska oxå:)

kram

2010-03-01 @ 06:38:20
URL: http://pillsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0