Baywatch och kniven mot strupen...

Vilken klassiker att se på Baywatch! Den går att se på tv4 Guld för er som har den eller vill veta vart den går.



Här är gänget som är med för tillfället.. Jag gillar inte alls tjejen längst
till höger, Stephanie.. Usch.. Den blonde killen har en sån het kropp, den
måste ni ju bara kolla in!








Kl 9 ska jag kolla på Kniven mot strupen som är den svenska versionen av Gordon Ramsys kitchen nightmares. Vår svenska programledare ALEXANDER (väldigt fint namn hehe) är toksnygg enligt mig men han gestikulerar alldeles för mycket och jag hade hellre bara tittat på honom än att höra hans röst..



Alexander Nilson


Alexander Nilson har tidigare synts i TV3 i programmet Middagen som sändes 2007 och senast i Kvällsmat i år. Han är rock’n’roll-kocken som lagat mat till storheter som Lou Reed och Red Hot Chili Peppers. Alex bakgrund som kock är gedigen med restaurangskola och många år på olika guldkrogar exempelvis legendariska Akvavit i New York, välkända Gondolen, Den Gyldene Freden, Nils Emil och Gourmet.



Han är snyggare i verkligheten än på kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0