Angelina Jolie <3 Johnny Depp = (O)sant

Ja men herregud får man inte ens spela in filmer tillsammans innan man är kära?! Det verkar inte bättre! Se bara på Knight and day som håller på att spelas in med Tom Cruise och Cameron Diaz i huvudrollerna. Dom spelar ett kärlekspar så dom måste ju föreställa KÄRA. Men då fotar folk dom på inspelningarna och säger att dom är lite väl intima... Ja dom har ju inte så mycket val menar jag.

 

 











Efter detta kom nästa grej: Angelina och Johnny.. Hallå eller!! Jag kan lova att Johnny Depp aldrig skulle vara otrogen mot sin Vanessa han är inte sån. Jag trodde inte det om Brad Pitt heller men Johnny är klart annorlunda han är mänskligast av alla i Hollywood på sånt iallafall, han beblandar inte jobb och kärleksliv. Sen tror jag inte att Angelina är intresserad av honom på det sättet utan hon är nog lyckligare med Brad än vad tidningarna tror.. Jag menar, hon och Johnny är varandras motsatser.
















Jag vill bara säga tack tjejer för igår! Jannice, Emelie och Malin. Får ju inte glömma Bella heller, Jannices söta voffsing ;) Jag hade det supermysigt och filmen var ju riktigt rolig, tur jag hade en som ingen hade sett :D Det där med maten det var något nytt, jääääkligt starkt haha! Men vafasen colan släckte det ju lika bra som mjölk :D




GRATTIS min underbara fina vän THERESE på 25årsdagen!! <3 Hoppas du har de suuuper idag! PUSS!




Filmen vi såg igår: Alla hans Ex (Little black book) med den framlidne Brittany Murphy




Stacy är produktionsledare för en talkshow. Hennes pojkvän lider av relationsfobi,
så hon tar sig in i hans palm pilot och börjar intervjua alla hans gamla flickvänner
(under de falska förespeglingarna att det har med showen att göra). Stacy vill få
reda på varför hans tidigare relationer inte har fungerat och också om han är värd
hennes förtroende i längden. Hennes plan går snett när hon blir vän med en av ex-flickvännerna
och måste avslöja vem hon verkligen är.


Kommentarer
Postat av: Angelica, musiken är mitt liv

tack !:)Kul att du gilla låten. Haha.. har varit jävligt inaktiv på min blogg på senaste tiden. Men nu är jag vaken igen med en ny design :)

2010-02-23 @ 16:33:12
URL: http://angelicahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0