1an, 2an och 4an på jobbet idag...

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! Jag blir tokig!!!! Nu har vi fixat allt åt vår vårdtagare på jobbet så att han ska kunna se alla kanalerna men viasat har inte kopplat in kanalerna än så jag får glo på 4an ikväll på jobbet snyyyyyyft :( Jag ska sätta mig och äta lite vaniljyoghurt och tänkte kolla teve, men jag får väl kolla program på datorn som visas gratis då.. PANIK! Imorgon ska det bli intressant.. Jag MÅSTE gå upp senast kvart över 7!! Sambon ska iväg till Orust och jobba ända tills lördag så jag måste gå med barnen till dagis imorrn i detta väder. Det ska bli intressant som sagt.. Jisses.. Jag kommer ju inte hem innan halv 11 ochs vll jag ju mysa en stund med sambon eftersom vi inte kommer ses på några dagar sen. 

Jag såg en film iår förresten: Triangle:



 

Efter en storm där deras segelbåt kapsejsat råkar huvudpersonerna på ett drivande skepp. Efter de gått ombord inser de snart att allt inte står rätt till. Fast i en dödlig tidsögla måste de ta sig tillbaka eller vara fångade för evigt


Jag är lite kluven på denna filmen.. Den var rätt okej för man visste inte vad som komma skulle och man kände verkligen för den här tjejen. Men det var ändå ingen hit faktiskt, knepig på något vis... Jag vet inte men Therese du kanske vill skriva vad du tyckte om den om du hunnit se den???


Kommentarer
Postat av: thereeeeeese

ska se den i kväll ;)

2010-02-03 @ 15:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0