Yrsel borta!!!

En hel dag utan yrsel, det känns så gott!
Som vanligt när man vaknade så kom lilla lärkan till sängen och lade sej en liten stund bredvid mig för att sen skrika: MACKA rätt i örat på mig. De är hennes standard på morgonen så alla vet.. ;) Det var bara att gå upp och se glad ut, var ganska trött efter att ha jobbat kväll dagen efter så var lite småtjurig.
Fick iaf tvättat allt och umgåtts me Charlotte. Hennes dilemma: Samla till långt hår eller klippa de kort igen? Jag tycker hon e grymt snygg i kort faktiskt men kanske dags att ha långt ett tag nu :) Vi får ser hur hon gör.
Fick reda på att jag kanske kunde få tre fasta tider på jobbet, visst de e inte mycket men de e alltid NÅGOT och jag har aldrig haft nåt fast nånsin så de känns super isf att de e BARA mina tider isf :D *hoppas, hoppas*
Nu ska jag kolla aftonbladet och surfa lite men skriver säkert nåt mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0