Wille ville leka, Tyson ville döda.. Typ.. ;)

Malin hade som sagt med sin mammas hund hem till oss idag, så när dom dyker upp så sliter sig Tyson ur min famn och ger mej några klösmärken på de (tackar vi för.. not) Sen väser han och reser agg, har aldrig sett hans svans så burrig som innan, och hans mördarblick sen.. Jag va tvungen att stänga in honom på toaletten å ge honom sin mat å vatten. Jag var inte orolig för hunden, ner att Tyson skulle flyga på Wille.. Han e farlig vår lille katt ;)
Kommer du närmre så.....
Jag blev allt lite rädd när han började väsa, han lät helt vild!
Kom inte närmre, för jag vågar knappt röra mej heller!
Jag sa kom inte närmre!
Nu ligger han så lugnt å sover bredvid mej, han gav en lättnadens suck när dom gick innan :)
Är förresten färdigfixad nu, så bara att vänta på Madelene och Tobias nu då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0