Varför så jädrans pigg!!??

Nu pratar jag inte om mej utan om min dotter som ska va så himla morgonpigg jämt å ständigt?!?! JAG VILL SOVA!!!! OK om hon kunde vakna halv 8, men helst ska de va kl 5,6.... Spelar ingen roll vilken tid hon lägger sig hon ska ändå upp så tidigt... :/ Hon sover iaf hela nätterna så ska ju va glad för de, men e så trött nu så behövde klaga lite extra!
Idag är de iaf fredag så då ska jag fortsätta städa iordning alla skåp och sånt shit. Alexander ska antagligen till mormor och morfar redan idag så då åker Klas oxå hem isf. Kommer kännas tomt härhemma då ju :(  Ska passa på att mysa massa me Amanda nu när hon e själv hemma. Ikväll blir de Idol och True blood maraton med min underbara, söta kompis Madelene! <3 Kommer bli mys som vanligt och massa skratt! :D Henke ska nog ut eller hitta på nånting ikväll iaf.
--------------------------------------------------------------------------------
Imorrn blir de fest hos Malin och Andreas, skoj, skoj ska de bli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0