Vad snackar Alex Schulman om??...

Han skrev i sin blogg att detta var sista gången som Idol kommer visas i tv4, för de e så himla dåligt. Det kommer bytas ut mot X-factor istället??!!
Anledningarna är:
Sämsta vinnarlåtan någonsin.

Peter Jihde tror han är så himla bra, snäppet bättre än Idolerna

Juryn suger, förutom Andreas

Han avslutar med: Kom ihåg var ni läste det först....




Jag håller inte med alls! Jag tycker allt med Idol är bra och att Peter Jihde e hur skön som helst! Tycker vinnarlåten var helt okej. Sen fattar jag inte varför folk sitter o kollar på de om de e så himla dåligt då????
Jag hoppas de blir fler omgångar iaf för de är en
stor chans för alla talanger i Sverige
att få visa upp sig!
Inget fel på Peter Jihde!






Juryn e superbra!!






GRATTIS Jay som tamefan e den bästa idolen någonsin som vunnit!!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Peter Jihde har både min syrra och kusin detjat höhö:P

2010-12-14 @ 11:34:56
URL: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0