Stress...

De e magen som spökar för mej... Den e så orolig så ibland riktigt svider de till! AJ.. Hoppas jag e bra tills imorgon..
Jag vill helst inte att de ska bli efter all min stress.. Ni ska veta att jag är en väldigt stressad person och jag klarar inte stress alls! Jag får blackout i hjärnan och blir superhispig. Jag önskar att jag var en av dom som kan hantera de (behövs verkligen när man e 2barnsmamma tex) men de går inte.. Efter en stund när man e som mest stressad så försvinner allt ljud och man ser sej själv i en bubbla av kaos ungefär.. :/
Jag skulle ju haft Madelene på besök ikväll, men vi får skjuta fram de till en annan dag istället <3
Ser ni? Visst e jag snygg?! ;) Detta kortet gillar jag verkligen! hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0