Städning tar en dyrbar tid...

Alltså ärligt talat nu, jag har en sån himla städmani så de finns inte! Jag hatar när de ligger saker omkring en eller disk. Det enda jag gör är ju tamefan att städa! Men de tjäna ju inte så mycket till när man har kidsen tyvärr.. Men iaf så går jag och plockar hela förmiddagen så jag slipper de sen.. Ska se till att ha helstädat varje kväll innan barnen lägger sig så slipper jag de bekymret på morgonen.
Nu ska jag träna medan Alexander pärlar ett halsband och Amanda tittar på mej. Hon pärlade ett jättefint armaband innan, hon har verkligen fingerkänsla den tösen :)
Efter träning blir de middag: pyttipanna med ägg får de bli.
Efter middag en promenad med kidsen hem till Therese å hälsa på.
Denna har jag som bakgrund på min dator nu... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0