Promenaden hjälpte!

Jag var så himla seg imorse, men så när Pernilla kom och vi gick ut (Amanda var oxå med, Alexander var hos en kompis) så var de hur skönt som helst! Jag blev mycket piggare, så gott!
Var nere på hajen innan och handlade lite, ska ha lite käk och en film me Madelene sen, kanske ska ta å ladda hem S2 av True blood eftersom jag inte köpt den än.. :/ Så vi kan kolla på den.
Imorrn blir de lite vin och tjat hemma hos Conny, ska bli kul vi blir några st :)
Här är lite bilder från jul:
Morgonjulklappen är alltid uppskattad






Amanda fick Kitty-pussel, Alexander fick Toy Story-spelet






Massor me klappar... :)






Brorsan som tomte.. HAHAHA!






Julklappsutdelning.. Varför kan jag inte hålla ögonen öppna!






Pappa fick en present :)





Min andre bror fick hjälpa farbror tomten






Tack tomten






Amanda va lite modigare i år och vågade gå fram ensam.






Någon som har en fling på tomten.. Eller sniffar han??





Brorsans snygga inslagning.. *asg*






Lite julklappar...






Brorsan å hans fina tjej <3 Mamma å pappa i bakgrunden <3











Mamma fick en go morgonrock av pappsen





Amanda fick världens snyggaste mössa! Ärligt talat alltså!
Hon e min lilla fashionista <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0