Onödigt vetande...........

.................. Om mej, men nån liten läsare kanske bryr sej.. ;) (Hittade den på Therese blogg)
*Tre namn jag lyssnar till: Lina, mamma, älskling
*Någonting jag tycker om med mig själv: Mitt hår
*Någonting jag inte tycker om med mej själv: Min mage
*Detta är jag rädd för: Spindlar, höjder, och sen har jag en fruktansvärd klaustrofobi!
*Tre saker jag vill ha varje dag: Puss av mina barn, hälsan i behåll, känslan av att må bra.
*En sak jag absolut inte kan göra: Såra någon som inte förtjänar de
*Detta tycker jag om att göra: Umgås med familjen, vara me vänner, se film, lyssna på musik, festa, myyyyysa
*Detta vill jag göra just nu: Ligga i soffan och bara dega för resten eftermiddag, kvällen
*Värsta känslan: ORO
*Egenskaper jag gärna vill att min partner ska ha: Tycka om att prata om allt mellan himmel å jord, lyssna, bry sej, ha humor.
*Jag vill gifta mig: NEJ TACK! Tror inte på de där.
*Följande saker jag vill göra innan jag dör: Resa jorden runt
*Min käraste ägodel: Mobilen och datorn (blev 2, men e jag tvungen att välja blir de mobilen)
*Något jag vill ha i present: Finns massvis med dyra saker jag vill ha, men nöjer mej med något personligt
*Detta har jag på mig just nu: Jeans och linne
*Favoritkläder: Leggings och linnen
*Favoritdjur: KATT
*Följande musikstilar tilltalar mig mest: pop, rock, dance, r&b, dansband
*Favoritlåt just nu: MASSVIS
*Roligaste/tråkigaste ämne i skolan var: Roligast: Drama/musik Tråkigast: MATTE
*Stjärntecken: Vädur
*En bok jag älskar: Charlaine Harris böcker (True blood)
*En film jag älskar: Kan inte välja
*Tv-program jag gillar: TRUE BLOOD, 90210, Castle, Desperate housewives, The walking dead,
*Favoritdoft/parfym: Paris Hilton
*Detta äter jag gärna: TACOS
*Dricker helst: Vatten, när man ska på fest blir de helst vin (Black tower, Two oceans)
*Hit vill jag gärna åka på semester: Los Angeles
*Min ögonfärg: Gröna
*Längd: 165
*Jag tror på: Kärleken
*Jag spelar: gärna teater? :P
*Person jag beundrar: Mamma (efter allt hon gått igenom)
*Såhär bor jag: I lägenhet (trea) med sambo och två barn och en katt
*Det här tänder mig: Mystik
*Det här gör mig avtänd: Killar som tror (eller vet) att dom e så jäkla snygga. De finns inget mer avtändande!
*Favoritfärg: Blå och rosa
*Favoritcitat: Lev livet, de går inte i repris
*En hemlighet jag vet: Jag vet MÅNGA...
*Bästa present jag fått: Min första bärbara dator som jag fick av min sambo :D
*Senast köpta skiva: True blood (dvd) S1
*Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt
*Vad lyssnar du på just nu: Barnprogram på teve
*Vad har du gjort/ska göra idag: Inte så mycket alls, skönt!
*Var är dina föräldrar födda: Mamma: Marbäck/ (Pappa på papprena): Syrien) /Pappa: Gunnarsjö
*Vilken är din favoritrestaurang: Har ingen.. .Väntar på att få bli medtagen till nån som jag verkligen skulle falla för..
*När badade du i en pool senast: 2009 på Öland
*Hur många barn vill du ha: Jag har två så där e de stopp!
*Vilken musikstill gillar du inte: Jazz, blues, opera
*Vad röstar du på: Jag är o kommer alltid att vara en socialdemokrat
*Vad har du för tv-kanaler: Viasat guld
*Har du åkt moped nångång: Ja
*Har du fått felparkeringsböter nångång: Nepp har inte körkort
*Kan du tänka dej att hoppa bunngyjump: Om ni läste högre upp så vet ni nog svaret på den frågan..
*Har du en egen trädgård: Nej
*Vilken är din favorit bland tecknade serier: Bumbibjörnarna
*Kan du alla orden i nationalsången: Japp
*Badkar eller duschkabin: Jag har duschkabin men vill ha badkar
*Favoritpizza: Kycklingpizza
*Chips eller popcorn: Chips
*Vilken färg på läppstift använder du: Röd
*Har du rökt jordnötsskal nångång: VAAAAAAAAAAAAAA?
*Har du nångång vart med i nån skönhetstävling: Nej
*Apelsin eller äppeljuice: Äppeljuice
*Vem är den senaste du åt ute med, vad å ni: Det var med Sofie L, vi åt frukostbuffe
*Favoritchoklad: Typ all choklad :P
*När åt du en hemodlad tomat senast: När jag va liten
*Har du vunnit en prispokla nångång: Ja! På hunddressyr (2a) och på skytte (Längre ner på listan men de fanns fortfarande pokaler kvar att ta..)
*Klarar du att tanka själv: Jävla körkortsfrågor då.. ÅÅÅÅKA PENDELTÅÅÅÅÅG...
*Har du köpt nåt från dom där shoppingprogrammen på teve nångång: Nej
*Pepsi eller coca cola: Coca cola
*Har du vart tvungen att använda uniform i nåt jobb du haft: Ja
*Har du kräkts offentligt: Jadå flera gånger.. När jag va BEBIS :P
*Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Helt klart kärleken! Den kommer man längst med! Iaf i sinnet å själen
*Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaaaaa.. Jag vill tro de..
*Har du ringt något betalnummer: Ja senast var när jag röstade på Jay
*Kan man vara vän med sitt ex: Kan man kanske?
*Vem var de du besökte på sjukhuset senast: Mamma
*Vad har du för meddelande/telefnsvar på din mobil: De dära vanliga. Har inte spelat in nåt
*Vad har du i din väska: Plånbok, lypsyl, läppglans, parfym, nycklar, tamponger, penna, almanacka, mobilhörlurar.
*Någon favoritsak du gör innan du lägger dig: Ser gärna en film
*Vad är du tacksam för idag: Allt
*Var hittade du den här listan: Hos den fräckaste Therese du någonsin kommer hitta!!  <3
*Tre personer jag vill ska fylla i den: Vet ej, fråga håkan.. höööööööh

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hejhej snor denna listan, älskar sånt:)

2010-12-08 @ 18:43:08
URL: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0