Hoppas de blir lyckat...

Jag sitter och funderar på min födelsedag.. Hade tänkt att ta med ett par tjejkompisar den dagen: Äta frukost ihop, shoppa, luncha, bowling, förfest, festa i Göteborg eller nån annanstans.. De flesta e på kanske. Jag hoppas ju så att dom vill å kan... Blir så besviken om de inte blir för jag har verkligen suttit å planerat om detta.. Finns ju tusen andra jag kunde bjuda oxå men de går ju inte om jag ska fixa chaufför till göteborg.. Annars skiter jag i Göteborg så får vi gå ut här i Varberg ändå!! Skitsamma egentligen.. Bara man har kul tillsammans :D Ska kolla igenom min lista igen nu på tjejer jag ska bjuda.
Emelie
Angelica
Malin
Sofie
Pernilla
Charlotte
Madelene
Monika
Cissi
Josefine kusin
Rebecca
Linn
Therese


Dom här tjejerna är viktiga för mej och jag vet att jag alltid har kul me dom :):) Älskar er allihop extra mycket!!!



Kommentarer
Postat av: becca

Jag är på, låter ju skitkul :P Är förvisso höggravid då men då kan jag ju vara en av chafförerna i alla fall.. :P Är ledig från 11 mars oxå så då måste vi ses lite oftare :D

2010-12-15 @ 19:10:08
URL: http://beccizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0