Här igen.. *VinkVink*

Vilken tur vi hade som slapp gå till dagis idag, sambon kom från jobbet och körde oss. Det snöade ingenting då, men jäklar vad de snöar nu!!!! Känns ganska meningslöst eftersom de e plusgrader ute.. :/
Jag e verkligen taggad för denna dagen! Jag sitter och inväntar Malin nu, ska starta killens dator i köket och sätta på lite musik, sen ska jag fixa lite te till mig och Malin å se om hon vill ha något till. Hon skulle ha med sej sin mammas hund Wille idag så vi lär väl inte se av min kissemiss som lär va livrädd å gömma sej på nåt bra ställe ;)
Jag har ännu mer tur i eftermiddag för Madelene ska få skjuts av sin kille Tobias så jag fick åka med dom hem till Pernilla :) Där blir de musik, snacka och DRICKA VIN!! Mmm gott :D Sen blir de väl inte lika skoj att gå ner till jobbet sen för att träffas där innan vi ska ut. Men då e man väl lite lullig ändå så de har man väl inte ont utav då hehe..
HARRYS ikväll!
Nej nu får der räcka.. Ha de fint vi hörs sen :)
Det blir rödvin ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0