Fy f*n vad skönt att jag mår bra idag!!!

Jag trodde ärligt när vi var på väg till krogen och jag tog den där snusen av Joakim (brukar ta de när jag dricker för jag blir så himla härligt yr då) att imorrn kommer jag va helt död.. Jag hade ju druckit rödvin hela kvällen dessutom å de brukar ju betyda skallerbank. Jag hade inte precis vart noga med vatten emellan om man säger så..
Ja i vilket fall så var de riktigt god mat och riktigt kul sällskap. Vet ni vad vi fick av han vi har hand om?? 400kr i presentkort på gekås!! Tjohoooooo!! :D Det uppskattades verkligen ska ni veta.
Vi hade tur när vi skulle ner till stan igen att vi fick skjuts av Alexandra. Jag ringde henne och hoppades på att hon kunde köra oss å de kunde hon :):) Ska gå förbi henne nån dag innan jul med en julklapp som tack för besväret ;)
Det blev förresten aldrig Harrys utan vi gick till Nyfiket, de blev heta debatter kan jag lova.. ojoj vi tycker så olika allihop... Men de va kul att diskutera iaf :) Den dör sista cidern jag fick av Thomas trodde jag skulle klubba mej totalt men som sagt de gick ju prima.
Här kommer lite bilder:
Madelene, jag och Pernilla
Tina och Margarita. De e omöjligt att ha ett kort där ingen blundar
(iaf igår.. hehe)
Sirpa, Thomas och Joakim
Nancy, Louise, Manuel och Kjell
Pernilla, jag och Madelene
Joakim berättade om whiskeyn, eller hade vi kommit längre än så?
Jag vet iaf att han va full å att jag märkte de å då e man verkligen full ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0