Fika och kalorier...

Ja vi (jag o Madelene) satt hemma hos Therese idag och fikade och pratade om hur äckligt många kalorier de är i fika, vilket betyder att nu jäklar måste jag träna dubbelt efter detta! Fy sjutton! Jaja så e de om man tvunget måste.. ;) Skräckfilmskväll hoppas jag på snarast, så skoj de ska bli!! Kanske i veckan?? Måste prata me Therese om de.
Måste ner till affären sen och köpa yoghurt och bröd, får inte glömma det...
Nu sitter barnen och äter pepparkakor och kollar på Händige Manny :)
Min kamera har jag tillbaka nu men har bara ett sånt där batteri för de andra ligger kvar hos Conny nånstans. Men de blev iaf bilder på mej och Jimmy som jag tänker lägga upp, han passar faktiskt i glasögon tycker jag! :) Vi snodde Connys och testade.. :P
Friends 4-ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0