Fattar inte hur folk tänker?!?

Jag säger såhär:
Är det inte enklare att bara svara på en fråga om hur det ligger
till om någon frågar än att inte svara alls?!?
Är du sur så säg för f*n det istället då än att inte säga något!
Inte för att du I*A har något att vara sur över men det räcker väl
tydligen med att jag e syster till ditt ex. Sen gick de ju bra att
vara vän med min andra bror igen, så slutligen då:
VAD HAR JAG GJORT DIG?!


Hon är ingen nära vän till mig men jag tycker inte om att någon
bara dissar en utan förklaring! Kan inte folk bara lära sig att svara
ärligt när ändå någon frågar!!!!!!!!!!!!
Men struntsamma nu, jag fick skrivit av mej, och denna person ska veta att jag skiter fullständigt i henne nu. Jag orkar inte lägga ner energi på sånna tråkiga negativa människor!!!!
-1 människa i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0