DUMMA B KNAPP!!!!

Min B-knapp på tangentbordet lossnar hela tiden, och de gör mej vansinnig! Bläää... Sitter nu utan tangentknapp och trycker på de vita ni vet som sitter under, de får väl funka..

Idag när jag skulle hjälpa Amanda att ta ner en av hennes leksaker,
såg jag vår mysiga katt ligga högst upp på hennes skåp :D Jag e glad
att han kom upp dit för då kan han rymma från Amanda den förskräcklige....
Amanda va riktigt gosig igår <3
Jag tänkte bloggat om de igår men så blev jag så jävla förbannad på
en viss kommetar så jag sket i de.....!
Amandas första kloss-slott som var mer avancerat än bara ett torn
i rak linje :D
Alexander lekte för fullt med sina legogubbar <3
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0