Abstinens? - JA!

Fy fasen va jobbigt att inte ha kunnat blogga sen i fredags!!!! Hoppas jag inte förlorat för många av er :(
Att jag inte kunnat är för att jag nu delar dator med killen och då blir de ju inte att man kan ha den hela tiden och blopgga när man vill, men han ska snart oxå köpas en egen för jag vill ju ha min dator själv och kunna använda den typ precis när jag vill. Han frågade mej igår om jag hade abstinens eller nåt, JA de kanske jag hade då!!!!!
Igår satte vi upp granen och satte i ljusen, vi klär den inte förrän dagen innan med alla fina kulor mm. Plastgran by the way. då barrar de inte..
Familjen - Kolla in Tysons ögon... :D

Kommentarer
Postat av: Elli

Plastgran barrar visst! ;) Iaf våran. Haha! Go jul på er! Kram

2010-12-22 @ 07:50:44
URL: http://komplicerat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0