Vackra tisdag...

Jag har sovit fruktansvärt dåligt inatt :(
Kan bero på att min klocka inte ringde sist, men så ställde jag ju ändå killens alarm också. Men jag drömde halva natten om att den heller inte ringde, åsså visste jag ju att jag skulle behöva gå eftersom cykeln stod kvar på jobbet så jag hade inte haft nån tid att försova mig känns de som.. Kl halv 5 vaknade Amanda och ville upp, vi försökte få henne att somna om, men det gick sådär... Hon snuttade på nappen en stund men sen gnydde hon mest så det var bara att ta upp henne. Jag börjar känna av det i huvudet nu, fattar inte vad det är för jag har jämt huvudvärk nu för tiden! Jobbigt.. Kanske har jobbat så mycket som jaginte är van vid och sen attdte varit så varmt ute. Sen har man jui nte e lugnt stund heller, först jobb sen he,m och fixa och dona hmma plus två barn som gärna väsnas och småjävlas med en. Älskar er ändå mina småfisar ;)


Jag gjorde misstaget att se en sån där film igen som inte går hem hos varken mej eller killen.. Den hette Spiral



En telemarketing-säljare vars illa fungerande vänskap med sin chef försämras ytterligare när en ny medarbetare träder in. När han börjar teckna av sin nya vän dyker störande känslor från förr upp och hotar att leda honom på en väg mot elände.


Detta var en dramathriller, och (nästan) allt son har ordet drama i sig är verkligen pest och pina!

Gillar ni en massa prat genom hela filmen och djupa tankar, då ska ni absolut se den.



Vi såg en bättre film innan denna som jag rekommenderar: Lakeview terrace:




Ett ungt, nygift par flyttar in i sitt drömhus på Lakeview Terrace i Kalifornien. Grannen, en bitter, äldre, ensamstående pappa, som också är polis, har utsett sig till grannskapets vakthund. Hans nattliga patruller och överbeskyddande ögon inger i början en trygghet men eskalerar till trakasserier. Han har svårt att acceptera deras blandäktenskap och de ständiga intrången i deras privatliv övergår i tragedi när paret beslutar sig för att markera och ge igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0