Tur man inte har hand om personal...

Jag kom till jobbet imorse, och får då reda på att hon jag ska jobba med är sjuk så det finns ingen annan idag förrän min chef hittar en som kan. Hoppas att Pernilla eller Sirpa kan! Jobbigt att behöva kruxa med sånt på ett sånt här ställe där det inte är så lätt att hitta nån alla gånger.. Ska bli intressant att se vem som dyker upp i dörren senare :)

Jag och Charlotte var och tränade igår, men måste ner och fixa årskort på autogiro idag, för tjejen som jobbade igår viste inte hur de funkade riktigt. Jag fick träna gratis igår bara för det så det var ju snällt.


Jag hade tänkt att skriva matlista på det jag äter plus om jag tränat något om dagarna eller motionerat. Tänkte börja från och med idag för har även tänkt köra en 2-veckors period utan godis, snacks, läsk osv. Bara för att se om det märks någon skillnad, vilket jag verkligen tror.

Men vi hörs senare ikväll, nu ska jag kolla teve en stund och äta frukost medan jag inväntar att han jag har hand om ska vakna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0