Svaret på frågan Malin K:

Ja de är någon speciell jag syftade på, eller några st faktiskt :) Ändå är en av dom i ett förhållande och då brukar man vilja göra andra saker än ut att festa VARJE helg, men inget fel i det jag bara menar att sååå kul kan det väl inte va? :P Jag har vart i perioder som jag varit ute med men inte varje helg, även om jag inte haft barn hade jag inte velat de iaf :)

Vad händer i veckan då..?

Idag, torsdag: Vara hemma och ha det gott med barnen. Ikväll blir det träning med Charlotte, kanske ska hem till henne en stund med, hade vart skoj.

Fredag: Möta upp Malin K på ams och dra ner till stan och kika runt lite. (runt 10tiden) Sen tänkte jag att familjen skulle dra till coop och kolla läget där, har ju inte vart där än :D Blir nog systemet och handla lite vin inför helgen.

Lördag: Följa med Charlotte och hämta hennes nya vovve. Blir antagligen att familjen sover ute i karl gustav hos mamma och pappa. Tänkte dra bort till festen i karl gustav på kvällen med Charlotte, brorsan, Henke och några till. Kan bli skoj! Inträde var 100kr efter 20 men det kan man la ta, man ser ju om de e nåt roligt folk annars går man ju inte in. Nåt band som heter Mekanics ska spela (vet inte om de stavas så..) Googlade lite men hittade inte. Någon som vet?

Söndag: Vara hemma och ha det gott med familjen.


Kommentarer
Postat av: Em

Har förstått att det här med utgång eller inte ställer till det i många kompisrelationer.. tråkigt tycker jag! Man borde inte dömmas för man tycker det e roligt att festa eller ej :(

2010-08-19 @ 12:10:37
URL: http://lovems.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tror inte Lina meande att dömma någon, hon undrade nog bara om det verkligen är så kul att upprepa samma visa varje helg:) Men vad vet jag?

2010-08-19 @ 13:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0