Svar till Lotta...

Nepp Lotta jag var aldrig och kollade på the refreshments, men jag var i Veddige hemma hos Charlotte :) Vi lagade lite mat och såg en film, näår vi stod i köket så hörde man musiken perfekt :D Var det skoj Lotta???

Idag har jag varit på stan me min Amanda och så Malin K. Vi gick runt i lite affärer och kikade. Köpte schampoo och balsam, och så ville Amanda ha en duschcreme med prinsessor på så det fick hon.


Det var lite kul när Andreas (Malins kille skulle hämta henne) dom förstod inte var den andre var om man säger så :D Kul var det att lyssna på hahaha! :P

När vi kom hem åkte familjen och kollade läget på coop, det var stort men väldigt jäkla svindyrt!

Men lite köpte vi iaf.. :)



Denna var en ganska ynklig toaborste men den kostade iallafall mindre
än den andra.. Denna gav vi 13kr för medan den andra som var lite större
och med silver kostade 99kr..! Inget märkvärdigt alls! Det var inga såna
där snygga man kan hitta på jysk eller IKEA.. Såg även en sopborste för
99kr.. Vråldyrt!


StorÄlsklingen (Henke) var sugen på kokostoppar.



Amanda fick en älva och en häst. Tyvärr har inte älvan på sig några
kläder längre för det är ju så mycket roligare att klä av dockorna.. :)



Alexander bnestämde sig för detta bilarna, han samlar på såna.
Ska ta en bild på alla han har så ska ni får se.. :D


Efter detta drog vi till hajen och handlade lite, så nu e de bara att va hemma och ha de gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0