Nu blev det helt plötsligt mycket roligare att spela zooworld...

Jag pratade med Kristina innan på chatten (en kompis mamma) och sa att jag inte tyckte de va så roligt att spela zooworld eftersom jag inte hade så många grannar å då kan man inte göra så mycket. SÅ hon skickade en massa folk hon hade på sin lista som e från USA som älskar att spela de så jag har massvis med grannar nu :D







Vi har en 50 tums panasonic teve nu med grym bild! Ska även få ett nytt ljudsystem idag som min älskling bytte från det vi kopplade in igår.. Jag menar den tog ju nästan inga filer.. Det kom inget ljud i mer än 30sek typ.. Vi tänkte kollat på The Joneses med Demi Moore och David Duchovny ju.. Snyyyft..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0