När kommer nästa avsnitt???

TRUE BLOOD.... Jag väntar och väntar.... Den e så bra! Ska börja se från början igen..







Jag tänker från o med imorrn börja skriva ner en matlista på vad jag äter och när jag tränar osv.. Måste få iordning på detta nu efter sommaren..

* Bättre kost
* Träning och motion
* hälsotabletter som är bra i samband med detta.. Jag tycker det är värt ett försök iallafall.. (hette nåt med -t)

Ni kan läsa om detta framöver och såklart filmer och lite annat smått och gott i min vardag, så det ska nog passa alla.

Kommentarer
Postat av: Malin

Blir det träning på gym/pass då?

Eller promenader osv ?



Puss

2010-08-02 @ 21:35:00
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0