Kanondag!

Det måste jag säga er att de har jag haft, e riktigt nöjd! Lönen denna månaden var verkligen värt mödan för slitet i sommar :)
Vi var på Gekås idag och Alexander var som en ängel hela dagen vi var där, och det var helt otroligt för han sprang inte iväg en enda gång och började dumma sig. Härligt! Han fick köpa några småbilar och Amanda valde en ponnyhäst som pratar :) Ska fota imorrn och lägga ut lite vad vi köpte.. Barnen fick en helt ny höstgarderob oxå de behövdes!
Det var möte på jobbet idag oxå, mycket givande. Massa små tips om saker man kan förbättra inom ergonomin.. Sen spindeln som Nancy upptäckte kunde ju kvittat... Eller att Pernilla skrämde halvt ihjäl mig.. hehe.. :D
Nähäpp nu ska jag nog ta en macka och kolla vidare på 90210..
Förresten: JAG KÖPTE DEN FÖRSTA SÄSONGEN AV TRUE BGLOOD PÅ BOX, JAG E SUPERNÖJD!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0