Känns tomt idag...

Vet inte varför, men har en sån känsla och det brukar jag få emellanåt.. Tror de är mest när man vet att de händer saker man vill göra, men så ska man inte göra det för man vill hellre göra en annan sak som e mysigare.. Ja ni förstår.. eller?

Har gjort min dagliga diskning på morgonen så man blir av med den. Vi skulle ha storstädat idag, men så ringde pappa till Henke och ville att han skulle handla lite dricka till dom tills ikväll. Det blir även att han ska måla idag hos dom med, så blir väl att man tillbringar dagen i karl gustav... tjohoooo....

Ska köpa mej en chokladbit sen de e jag riktigt sugen på! :P

Jaja ni får ha de så bra nu, ungarna leker och jag känner att de snart spårar ur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0