Det var en sak inom familjen/släkten bara

Tänkte för er som undrade.. Vissa (går inte in på namn) tycker tydligen att det är jätte jobbigt att ställa upp på sina nära helt plötsligt, det har vänt som på en hand så nåt ihopkok är de.. Blir väldigt besviken bara men inget allvarligt det löser väl sig nån gång... :)

Henke hittade kameran imorse, den låg där jag letat tusen gånger.. Antingen ser jag verkligen ingenting när jag letar eller så har vi spöken som gillar att jäklas med mig...?

Jag såg Paranormal entity igårkväll, tycker den va jätte skrämmande, men inte bättre än activity. Men absolut inte dålig som många sagt..



Paranormal Entity är en skräckfilm produceras av Den Asyl under 2009. Det är en av många filmer dubbade som en "mockbuster" , en film som syftar till att kapitalisera på framgången för en högre budget film. Paranormal Entity är en mockbuster av den framgångsrika lågbudgetfilmer skräckfilm Paranormal activity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0