Är det verkligen så kul??

Att festa vareviga helg, får man ut nåt av de? Man borde nästan bli trött på de va? Eller är de jag som börjar bli gammal? :)

Grattis världens bästa svägerska BECCA ISAKSSON till 3 månader med min knäppa bror ;)







Becca (till höger) brunett/rödhårig, kortet högst upp blond..

VILKET PASSAR HON BÄST I???





Idag har bästaste Charlotte varit här och umgåtts med mig och barnen, lika trevligt som alltid :) Även fast min käre son alltid ska överdriva när de kommer nån, ni vet spela över som bara den.



Charlotte tillpiffad :)

Imorgon är de torsdag så får se vad man hittar på då, ska iaf träna med charlotte på kvällen. Hoppas vi slänger ut tvättmaskinen från toaletten imorrn så vi får lite mer space, den funkar inte ändå. Värdelös!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem festar var eviga helg ? Ngn spec du syftar på ( skratt )

2010-08-18 @ 19:11:23
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0