Vad skönt att det finns fler virrpannor som mig... =)

Jag tyckr verkligen att jag är virrig och glömsk som få, men jag har en granne som är precis som jag! För några veckor sedan hittde sambon hennes väska (Lisa heter hon, en jättego tjej) i trappuppgången som hon glömt med plånbok och allt. Idag ringde hon på dörren, hon hade råkat låsa in tvättnycklarna i tvättstugan så hon var tvungen att låna telefonen eftersom hon inte kom in någonstans. Lite kul är det, iallafall något man kan skratt åt sedan, vaktmästaren kom ju fort iallafall =)

Idag efter 9 när jag lämnat barnen på dagis så var jag och Pernilla och tränade. Vi är fruktansvärt duktiga och kommer bli så snygga sen vet ni!!! :P

Jag har sovit en stund i soffan, så gott det var. Lite jobbigt att vakna upp på att Alexander halvligger på mitt huvud och Amanda ålar sig på min rygg..

Nähä om jag skulle ta och ringa västkustfile igen då..

PUSS!



Jag & Pernilla <3

Kommentarer
Postat av: Pillan

heheh ja virrig granne om nått ja...

ja vi kommer bli grymt snygga alltså. vi ses samma tid i morgon:)

2009-09-14 @ 18:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0