Inne i dimman....

Jaa alltså i trötthetsdimman! Jag börjar ju alltid dagen med att lämna barnen och sedan iväg och träna på gymmet med Charlotte och Pernilla. Det är superskönt och jag är stolt över att ha kommit igång! Det är bara det att vid 2tiden är jag helt slut! Skulle vila innan, men det var en viss person som inte ville att jag skulle det.. Jag klagade iofs inte..

Madelen och hennes son Lukas var ju här i veckan. Vi satt ute på lekplatsen i några timmar och tjatade medan barnen lekte. Supermysigt! Hoppas på att Madde kan gå den långa söndagspromenaden med mig denna veckan...

Imorgon blir det filmkväll hos Lotta i Horred, det ska verkligen bli supermysigt!!!! Har inte träffat henne på jätte länge eller sett hennes nya lägenhet! Vi ska se en skräckis som jag ska ta med (har redan sett den men ser den gärna igen..) Ska bara hitta den först.. Men den ligger här någonstans. Det blir träning först och sedan lämna barnen hos mina päron. Sedan drar jag nog hem till Pernilla och är där först. Hennes mamma ska köra ut oss och hämta oss, schysst. Ser förresten fram meot tacosmiddagen.. ;)

Nej nu måste jag tvätta av Amanda hon ser ut som en yoghurtgubbe i ansiktet ;)

PUSS!



Denna filmen ska vi se, var beredda på att bli rädda tjejer!!! :D



Kommentarer
Postat av: pillan

usch Lina är det en sådan där som jag kommer få mardrömmar av eller??? :S

2009-09-17 @ 16:16:40
Postat av: Lotta

Usch då... tur att man har en flaska vin i kylen ;) tur att man inte behöver gå utanför dörren efter filmen :P

Ska bli jättemysigt! Bara vi tre :)



Har du nån mer film så kan du ju ta me den me, hellre för många än för få ;)



Ses imon!

Kram

Ps. Glöm inte det viktigaste, godiset!!! :D

2009-09-17 @ 18:15:32
Postat av: Becca

Haha, ska ni se den?? Oj oj oj vad rädda ni kommer bli. Till och med jag blev skraj för den å då är det illa! Jävla bra, såg den för ganska längesedan och typ NU har jag återhämtat mej, haha! Ha så kul :)

2009-09-17 @ 21:39:39
URL: http://beccizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0